lördag 16 juni 2012

Det har inte hänt så mycket



Här har det inte hänt så himla mycket om jag ska vara ärlig. Vädret är inte ok utan det växlar mellan att regna och inte regna mest varje dag. Har försökt blogga från mobilen men det går inte alls bra. Blogger via mobilen vill inte ladda upp bilder. Himla trist som det är så enkelt att blogga och knäppa kort med den annars. 

Vi har roat oss med promenader, och att åka en massa bil. Astrid har varit till tippen och fick sitta i framsätet och det var mycket märkligt kunde man se på hennes min. Varit och hälsat på en kompis och gått efter älven i Borlänge. Mycket fin promenad bit. Vi gick även över en bro som hade sektioner som gungade. Astrid tyckte att det var lite läskigt men knallade snällt på med glada rop från sin matte. 

Astrid har åkt mycket bil nästan mer bil än hon tidigare har gjort under ett halvår. Det är enklare med bara en hund :) som den kan följa med praktiskt taget överallt. 

Vi har sprungit två gånger 3 km så nu är vi igång för hundlöpet. 

Idag har jag varit till Avestavallen och kollat in SKK utställningen och andra kameler. Synd nog inga kort som regnet bara forsade ner och kameran är inte vattentätt. Astrid umgicks med min mamma. Jag passade även på att hälsa på min vän Karoline och hennes saluki Fenix. Men det var en trevlig dag trotts vädret. Men nu känner jag mig lite visen och skulle vilja få lite värme av kamelen eller en filt. 

4 kommentarer:

Asta och Iris sa...

Det händer inte mycket här heller. Var till Borlänge och tittade på agility SM men det regnade hela tiden så efter en timme gav jag upp. Trist!

Grabbarna boys sa...

Låter inget vidare....med vädret menar vi dååååå!!
Här händer inte heller så väldans mycket mer än att vi verkar ha fått lite mindre regn än er!!
Vov från grabbarna boys!

Lyckopiller sa...

Vi har också varit på utställning idag. Riktigt tur med vädret hade vi också.

Britt Marie o Rudi sa...

Kul att ni är i träning inför hundlöpet nu!!